Operativní servis
V případě havárie nebo výpadku technologií vám zajistíme rychlý odborný servisní zásah. Kontaktujte nás na čísle +420 777 650 860, e-mailem na servis@esl.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Jak postupujeme při servisním zásahu1/ servisní technik na místě zjistí vzniklé závady a poruchy při provozu 2/ odstraní jednodušší závady 3/ při poruchách zařízení, kde jsou nutné opravy nebo výměny dílů, 4/ na základě odsouhlasené kalkulace provede technik servisní výkon 5/ podle závažnosti vzniklé závady, možnost zprovoznění kotelny v nouzovém režimu |
![]() |
Preventivní — pravidelný servis
Pro ekonomicky výhodný, efektivní a bezpečný provoz bez výpadků provozu je nejlepší pravidelný servis zařízení. Pro naplnění legislativních požadavků na provoz technických zařízení, vám v rámci servisní smlouvy vám zajistíme tyto okruhy servisních činností:
– Servisní úkony BOsB, plynový kotel a jeho součásti (Nařízení vlády č. 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, …) |
– Servisní úkony pro plynovou instalaci strojovny (Vyhláška č. 85/1978 Sb., o kontrolách, revizích a zkouškách plynových zařízení, Vyhláška č. 91/1993 Sb. k zajištění bezpečnosti práce v nízkotlakých kotelnách) |
– Servisní úkony pro tlaková zařízení strojovny (Vyhláška č. 18/1979 Sb., kterou se určují vyhrazená tlaková zařízení a zajištení jejich bezpečnosti, ČSN 69 0012 Tlakové nádoby stabilní - provozní požadavky) |
– Servisní úkony pro elektrickou instalaci a MaR (Vyhláška č. 378/2001 Sb., Požadavky na bezpečný provoz technických zařízení) |
– Servisní úkony pro zařízení strojovny páry (ČSN 13 0108 Provoz a údržba potrubí) |
– Servisní úkony pro úpravnu vody (Vyhláška č. 378/2001 Sb., Požadavky na bezpečný provoz technických zařízení) |
– Servisní úkony pro spalinové cesty a komín (Vyhláška č. 34/2016 Sb., Vyhláška o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty) |
– Servisní úkony pro legislativu a další požadavky související s provozem (Nařízení vlády č. 295/2011, vyhlášky) |
– Další okruhy servisních úkonů dle platných zákonných požadavků, nařízení vlády a požadavků na správnou funkci instalovaného zařízení |
Částečný výtah ze skutečně zpracovaného plánu servisních činností:
Výhody preventivního servisu
– Minimální náklady na vlastní lidské zdroje při údržbě zařízení.
– Bezporuchový chod zařízení – nižší náklady na opravu či výměnu.
– Dodržení hygienických předpisů, kvalitní mikroklima ve vašich prostorách – zabezpečení příjemných podmínek k vysokému výkonu zaměstnanců a technologií.
– Ochrana vašich investic, zajištění dlouhodobého a spolehlivého provozu.
– Hospodárný provoz z hlediska úspory energií.
– Zamezení ztrát vzniklých výpadkem zařízení, např. při přerušení výroby.
– U nevyhovujících zařízení provedení včasné repase, včetně technického posouzení, dokladové části a následné realizace.
Další služby
Mimo operativního a preventivního servisu pro vám zajistíme další činnosti týkající se technickckých zařízení jako jsou regulace systémů ústředního topení, revize nebo preventivní prohlídky zařízení před a po topné sezóně.
– Regulace systémů ústředního topení
– Revize tlakových nádob, plynových zařízení, elektrických zařízení, komínů a spalinových cest
– Preventivní prohlídky a údržba zařízení před a po topné sezóně
Technická podpora
Potřebujete poradit? Obraťte se na naše techniky.
Kontakt
Dukelská třída 247/69
614 00 Brno
Petr Lyko