facebook
e-shop

Časté dotazy o servisu nářadí ROTHENBERGER

Co mi přinese pravidelný servis nářadí?

Pravidelně pečovat o nářadí je jako pečovat o auto, nebo jiného domácího mazlíčka. Odmění se Vám věrností a nezradí (tzn. neporouchá se) právě v okamžiku, kdy ho nejvíc potřebujete. Ušetříte si tak spoustu starostí a nákladů spojených se servisem v případě závady většího rozsahu, které se dalo (pravidelným servisem - údržbou) předejít. Zároveň tím prodloužíte životnost svého stroje a navíc Vám dáme na námi servisovaný stroj záruku 6 měsíců.

Co z toho mám, že se obrátím na ESL?

Uděláme všechno pro to, aby čas, který Váš stroj stráví v servisu, byl co nejkratší (od příjmu stroje do servisu, přes diagnostiku, opravu, až po návrat k Vám). Rozhodně se také můžete se spolehnout, že na Vašem stroji budou pracovat zkušení a kvalifikovaní servisní technici (proškolovaní v Německu). Protože věříme v kvalitu, používáme pouze originálními náhradními díly, žádné náhražky.

Vyplatí se mi oprava nebo je lepší pořídit nový stroj?

Obě varianty jsou správné, záleží na konkrétní situaci. Každý servisní případ pečlivě vyhodnocujeme s ohledem na náklady na opravu a pořizovací cenu stroje. Efektivnost opravy vždy zvažujeme a individuálně řešíme se zákazníkem - s Vámi.

Kde najdu potřebné formuláře k servisu?

Základním „papírem” při zasílání nářadí do servisu je servisní příjemka. Tu najdete na našem webu spolu s ceníkem servisu a podmínkami záručních i pozáručních oprav.

Poslal jsem zboží a zapomněl přibalit doklady, co teď?

Nic se neděje, stačí doposlat tyto doklady e-mailem s doplňující informací, aby byly doklady správně přiřazeny k Vašemu zařízení.

Jak urychlím odpověď na poslanou opravu nefunkčního stroje?

Jednoduše. Pošlete stroj spolu s vyplněnou servisní příjemkou. Zároveň nám pošlete e-mail s popisem závady a přiloženými fotkami závady. Čím dřív budeme o stroji vědět co nejvíc informací, tím dřív se můžeme pustit do diagnostiky a následně samotné opravy.

Oprava bude trvat dlouho a já nutně potřebuji stroj co nejdříve, co teď?

Zavolejte nám nebo napište, pomůžeme Vám najít řešení. Třeba tím, že si „náhradní” stroj pronajmete v naší půjčovně nářadí.

Zpět

máte zájem o naše služby? napište nám

Servisní centrum pro ROTHENBERGER Brno

Dukelská třída 247/69
614 00 Brno

mapa

Telefon: 545 240 706

E-mail: rothenberger@esl.cz

Servisní centrum pro ROTHENBERGER Praha

Tiskařská 257/10,
108 00 Praha

mapa

Servisní technik:
Marek Nejez

Telefon: 545 240 706

E-mail: rothenberger@esl.cz